Retourneren

Retourneren en ruilen

Heb je een kussen kado gekregen maar is het niet jouw smaak? Is de kleur of het materiaal niet helemaal wat je ervan had verwacht? Of heb je je simpelweg bedacht? My Cusi geeft je de mogelijkheid om het kussen om te ruilen. Staat er even niets anders in de shop wat je leuk vindt, dan ontvang je een cadeaubon voor de waarde van het te retourneren bedrag en kan je op een ander moment iets leuks bestellen. Of stuur ons een verzoekje voor hetgeen je wél graag wilt, en My Cusi zal contact met je opnemen om te bepalen of het wellicht voor jou op maat gemaakt kan worden. Hieraan zitten geen extra kosten aan verbonden.

Hoe gaat retourneren of ruilen in zijn werk?

  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn artikelen?

    Je kunt bij mycusi.nl altijd de producten retourneren binnen 14 dagen. De kosten voor retour verzenden zijn voor uw eigen rekening. Bekijk de te verwachtte kosten op de website van Post NL.

     

    Zijn er uitzonderingen op het retourneren of ruilen van artikelen?

    Speciaal gefabriceerde of gepersonaliseerde producten op aanvraag, zijn uitgesloten voor retouren of ruilen.

  • Hoe kan ik een artikel retourneren?

    Zelf retour brengen: Indien je wilt, kun je een retour aan huis aanvragen. Stuur een email naar els@mycusi.nl en laat weten op welk moment je de producten wilt retourneren aan het huisadres van My Cusi. dit adres is Melkweg 51 te Eindhoven. We nemen z.s.m. contact met je op om een tijdstip overeen te komen zodat My Cusi aanwezig is om het te retourneren product weer in ontvangt te nemen.

     

    Retour versturen per post: Zorg dat de producten goed verpakt zijn en ze onderweg niet vies kunnen worden. Vacuum verpakken mag indien je daarvoor de mogelijkheden hebt. Download hier een retourformulier en stuur deze ingevuld mee met de retourverzending.

    Artikelen moeten in de originele staat zijn en u bent verplicht om de bijbehorende factuur of pakbon voor te leggen.

    Houd er rekening mee dat het noodzakelijk is dat je de producten hebt ontvangen voordat je restitutie aanvraagt.

     

  • Binnen welke termijn moet een artikel geretourneerd worden?

    Je hebt in Europa wettelijk een bedenktijd van 14 dagen. Deze verloopt na 14 dagen, gerekend vanaf de dag waarop u uw producten ontvangen heeft.

  • Hoe kan ik artikelen met een Cadeauticket retourneren?

    Producten die online zijn aangeschaft met een Cadeaubon kunt u gewoon retourneren. U kunt op het retourformulier aangeven of u voor de aanschaf een cadeaubon heeft gebruikt, en of u graag een nieuwe kussen wilt bestellen, of dat u wederom een cadeaubon wenst te ontvangen voor het te retourneren bedrag.

  • Hoe ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?

    Zodra de retourzending goedgekeurd is, ontvangt u het retourbedrag terug op uw rekening. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen, dienen de artikelen zich in perfecte staat te bevinden.

  • Wanneer ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?

    Nadat je retourzending is goedgekeurd, ontvang je een e-mail met de bevestiging dat het retourbedrag binnen maaximaal 14 dagen op je rekening zal worden bijgeschreven.

  • Wat moet ik doen als het retourbedrag niet correct is?

    Neem contact op met ons op els@mycusi.nl. Vermeld in je email je vraag en een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent. Wij zullen het probleem zo snel mogelijk oplossen.

  • Voor meer informatie verwijzen we je naar het Retourbeleid of het herroepingsrecht zoals omschreven in onze Aankoopvoorwaarden.

  • My Cusi behoudt zich het recht voor om retourzendingen die buiten de gestelde termijn zijn aangemeld of verstuurd, of artikelen die niet in dezelfde staat verkeren als waarin ze zijn verstuurd, te weigeren.
  • Ben je ontevreden en heb je een klacht? Dat vinden we zeer spijtig. Laat ons daarom je klacht weten middels een email. Stuur dit naar els@mycusi.nl en we zoeken samen naar een oplossing. Lukt het niet tot een oplossing te komen, dan is het sinds 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.